بازی ربات ول ای Wall-E

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نادر
19:7
چهار شنبه 1 مرداد 1393

Wall-E یکی از پرطرفدار ترین عناوین کمپانی قدیمی THQ برای کامپیوتر محسوب می شود که در 2008 بر اساس انیمیشن وال ای در قالب یک بازی در آمد و انتشار یافت. کنترل شخصیت دوست داشتنی را در بازی به دست بگیرید تا سیاره زمین را از آشفتگی و نابودی نجات دهید. در حالی که همه چیز بر روی زمین از بین رفته است و انسان ها به سیاره دیگری مهاجرت کرده اند، روبات ها بر انسان ها حکمرانی می کنند

 

شاید در ظاهر داستان ازی Wall-E روبات هایی که در سیاره انسان ها امور کار را در دست دارند، بسیار مهربان به نظر برسند ولی در حقیقت آن ها هستند که اجازه هیچ حرکتی نمی دهند و زندگی کاملا ماشینی را مشاهده خواهید کرد. زمین که پر از زباله های صنعتی شده است و وال ای هم به تنهایی مشغول به کار است، متوجه گیاه زنده ای می شود که می تواند زندگی را به همگان برگرداند.

ماموریت هایی در این بازی خواهید داشت که اکثریت آن ها را در انیمیشن دیده اید ولی جذابیتی که در هدایت شخصیت اصلی به شما منتقل می شود، به مراتب بهترین از کارتون آن می باشد. به Wall-E کمک کنید تا با استفاده از سفینه عجیبی که به زمین فرستاده شده است، سفر کند و حیات را دوباره به حالت طبیعی بازگرداند. امکان هدایت شخصیت EVE نیز در این بازی وجود دارد و بعد ها برای رسیدن به اهداف تعیین شده باید با او همراه شوید. بازی Wall-E با موفقیت های نسبت خوبی که در نسخه کامپیوتری به دست آورد، برای کنسول های PS Portable, Xbox, Wii, Nintendo DS, PS3 و Xbox360 هم عرضه شد و فروش خوبی را در سال 2008 میلادی تجربه کرد. متای کلی و امتیازی که از سمت منتقدان به این بازی داده شد، 7/10 بوده است که امتیاز قابل قبولی برای عنوان های سبک ماجراجویی می باشد.

حجم فایل : 260.79 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 


تعداد بازدید از این مطلب: 391
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , بازی , ,
بازدید : 391

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بازیهای کامپیوتری وگوشی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر